8/11 Måndag

Skippade latinen imorse och tog en lugn morgon istället. Det är så tråkigt på lektionerna ändå.

Ett par sönderfrysta tår, en felknäckt nacke och otaliga klagomål på en kall bil senare var det massor av lektioner. Man skrattar ganska mycket efter lite sömn kan jag be att få tala om! Menmen, det gjorde mig då rakt ingenting!

Väl hemma från skolan var det bara att fixa sig snabbt innan det bar av till morbror som fyllde 50.
Där var en hel hög schweizare som pratade högt och på ett oförståeligt sätt (tycker då jag i alla fall) och som var fenor på att skaka hand. Mitt ibland alla främlingar fanns dock kusinerna också, så det blev ju inte tråkigt i alla fall! :)

Grattis Roger!

Och nu tänker jag strunta blankt i matten och försöka få lite sömn. Prov imorn, heja!


Zzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0