Usch.

Gårdagen var slapp, var oändligt trött och hade ont i huvudet.

Åkte hem från Klara efter ha tagit det lugnt och kollat på film halva dagen, sen blev det till att gå ner till Linn på kvällen. Tog det bara lugnt eftersom att jag inte orkade så mycket. Har fortfarande sjukt ont i fötterna, kan inte gå ordentligt.
 Men ja. Idag blir det till att plugga, ta en promenad och hjälpa till att flytta möbler.

Måste skriva av mig om en sak också. Jag är otroligt tacksam över att jag har mina vänner, men det gör faktiskt ont att veta att en av dem man har litat mest på inte kan hålla käften om saker som är otroligt känsliga. Jag hoppas att du verkligen tar åt dig av det här, för det här var bara lågt av dig! Trodde aldrig att du skulle göra så, men man har tydligen fel om det mesta då. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0