Chester See.

Min syster är universums största Chester See-nörd. (För er som inte vet det är Chester See en singer-songwriter) Jag har alltid klagat på honom och inte klarat av att lyssna när hon har spelat honom.
Enligt min åsikt är det smörigt, en smula tråkigt och bara blö. Tycker dessutom att han är en sell-out, jag menar, disney?!
 Men jag gick med på att ge det en chans i alla fall. Så jag gick in på YouTube, och den tredje videon på hans channel är denna:

















 Blev en aning svårt att ta resten seriöst efter det... Jag älskar killen i bakgrunden, han är paxad! Så jäkla härligt det blev med hans inhopp. Små detaljer liksom.

Men i alla fall. This songs for och Hold on var bäst av dem, annars säger jag bara; Mjääw.


Kommentarer
Postat av: Milla

Du är för dålig för att uppskatta honom! :D

2010-03-17 @ 22:06:18
URL: http://runawayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0