Saknad, konstigt och annat.

Jag är trött på det mesta just nu. Bara så att alla vet.

Konstig dag idag, men det var en bra dag, och det är huvudsaken för mig.

Men i alla fall, jag har funderat en hel del idag. På massa ovärda saker och massa värda saker också. Jag har funderat på varför jag inte sover som jag ska, varför jag har ont i käken, varför jag ens går i skolan och en rad andra saker.
 Det känns bara konstigt allting, nuförtiden. Jag saknar människor jag brukade ha saker gemensamt med och jag längtar efter människor jag inte ens träffat. Känner mig helt sjuk i huvudet som gör det, men det är nästan så att det gör ont.

Sen saknar jag morfar. Otroligt mycket. Har en sådan period när jag tänker jättemycket på det. Jag tänker på det vid fel tillfällen, fast jag bara blir arg och ledsen av det. Det suger verkligen. För jag vill prata med honom. Det är alldeles för länge sedan nu. Vetskapen om att det är omöjligt för det hela bara värre. Saknaden växer. För att sakna någon är hemskt. Som att saknaden bränner hål, ett hål som är omöjligt att laga.

Nu vart det deppigt här. Men jaja.

Dagens citat:
 - Det ena villkoret är att det kan komma fler villkor... *Wicky-min*

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill så gärna ha bägge två :D

jag får ta och lotta, du får dra lotten! haha :D

2010-03-12 @ 22:11:23
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0