Sömn, plugg och annat dravvel.

JAG HATAR ATT PLUGGA OCH DÄR MED BASTA!

Jag kommer att vara trött imorgon. Trött som ett as.

Syrran var just här inne och pratade om självdisciplin. Då kom jag på en briljant idé. Om jag skulle börja vakna själv på mornarna, så skulle jag inte kunna vara vaken sålänge om nätterna. Så det kan ju vara en bra lösning på problemet, så slipper mamma bli så jävla grinig på mig jämt. Får väl se hur det går att genomföra detta, men det är ju värt att försöka i alla fall. För tydligen är det ju "farligt" att vara vaken länge, har jag fått höra otaliga gånger inom den senaste veckan, med menande blickar från alla håll...

Menmen, lördagens/söndagens citat:
 - Kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0