Sentimentalt inlägg.


Nu har jag en sak att säga, en sak som kanske inte alla förstår, men som vissa bör ta åt sig av. Inte alla dock.

Jag älskar verkligen mina vänner. Jag är inte bra på att säga det, och jag visar det inte tillräckligt ofta. Men det är sant och de betyder sjukt mycket för mig. Detta innebär att jag kommer att kämpa för dem. In i det sista. För jag vägrar att förlora dem, särskilt till sådana som inte bryr sig egentligen.


  
  

(Totoro representerar alla som inte finns med på bild, men som ändå vet att de räknas)


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vet du vad, Jeppafilur? Du är en sjukt stört mysig, vettig och härlig person, jag tycker om dig massor med mycket och du är fin! <3

2010-03-30 @ 20:15:32
URL: http://gabriellafjellander.blogg.se/
Postat av: Linda

Du såg hur glad jag blev när jag läste detta och det vet du! <3 Leka snart igen? :D kan inte imorgon, kanske nån dag efter? :)

2010-04-05 @ 21:52:31
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0