Fredag-Söndag.

Jag kan inte gå till skolan imorn. Jag skäms.

Fredagen spenderades med Burris, Linda och Gabriella. Var skitkul som vanligt, och jag är tydligen som en 18-årig mongolid pojke. Kan vara bra att veta! Vi lekte pensionärer och kollade på Så ska det låta med Älsklings-Timo också. Jag tror seriöst att jag är kär i honom. Så uppriktigt glad, flummig och supersnygg. Mums!

Lördag-Söndag var mycket trevlig den med. No further comments.

Fredagens citat:
 - Om du inte har bånge, men vill ha....

Lördagens citat:
 - Fy russin alltså W, fy russin!

Kommentarer
Postat av: Lindis

du kankse läst mitt inlägg om Timo? :D haha

våran lilla göteborgare!

2010-03-28 @ 14:23:00
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0