Crabsticks.

Pluggar matte för fulla muggar. Slår vad om att ni är sjukt avundsjuka!

Igår var jag ju som sagt med Linda och Burris, laddar upp bilder sen! Promenerade, lagade massor av mat, käka frukt och pratade massor. Linda hade bytt rum också, och överraskade oss, fast inte lika mycket som myran gjorde... Hade sjukt kul i alla fall, precis som det ska vara!
 Sen hann jag i princip komma hem, kolla facebook, gråta en skvätt för att jag har världens bästa vän, och sen bar det av till just henne. Vart väl inte så mycket speciellt gjort, men det var som vanligt hyperkul. Vi tog i alla fall en promenad, eller ja, vi halkade fram. Måste ha sett ganska kul ut när vi gick två meter, vek oss av skratt, gick tre meter, vek oss av skratt, osv. Men allt var ju så jävla roligt!
 Mer dravel blev det när vi skulle kolla på film... Om jag säger såhär; jag tror aldrig mer att Linn låter mig välja film, haha! Hon skrattade under i princip hela Corpse Bride, den delen av filmen hon kollade på det vill säga. Härligt! Men ja, sjukt kul kväll var det i alla fall, precis vad som behövdes!

Imorse vaknade vi och svor över all jävla snö som har kommit. Inte precis vad man hade hoppats på..

Jaja, haft en bra helg efter omständigheterna. Idag skulle ha blivit jobbig, men så blev det inte. De som ska förstå förstod det där, annars är det inget att bry sig om.

Tillbaka till pluggandet, sen sooooooova! :D

Helgens citat:
 - Det där är det bästa jag vet! Räkor och sånna där... crabsticks!

Kommentarer
Postat av: Lindis

bossen linda! haha, någon lär ta hand om

mina blivande stjärnkockar! då lär jag vara

lite bossig i början och skulle det gå för

långt, då äre bara att kasta ut mig i snön! :D

hahah, Vi måste ses snart igen <3

2010-03-22 @ 18:50:33
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0