Bajs.

Jag känner mig enormt jobbig nu. Jag orkar inte hålla humöret riktigt som det ska vara, jag orkar inte förklara saker, och precis allting irriterar mig.

Annars har väl dagen varit som vanligt ungefär. Allt går på rutin, inget roligt och nytt händer. Det suger.
Åkte i alla fall till mormor en sväng, pratade med kusin, det var trevligt. Och nu ska jag plugga. Som vanligt.

Jag önskar bara att det kunde hända något. Något som är kul, nytt, spännande, bra. Något som inte går på rutin och är allmänt skittråkigt.

Nu ska jag inte klaga mer. För nu ska jag skita i att plugga och göra något annat som är minst lika tråkigt istället. Det gäller ju att variera sig liksom.

Och jag hatar sjalar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0