Trevlig kväll!

Precis hemkommen från kusinerna, hade supertrevligt! Spelade kubb, grillade och spelade geni (jag vann, höhö) medan föräldrarna snacka skit. Hade mycket trevligare vi tror jag nog!
Före det var jag som sagt till stan, köpte en nyy kofta, två linnen och en söt klänning, bild längre ner.
Köpte även en påse naturella solroskärnor som jag ska ha som "godis", när man känner sötsug. Pumpakärnor ska också inhandlas.

Och hur vart det nu med träningen idag då?
Jo. Klockan är efter ett, jag ska upp vid nio imorn och hinner inte. Så istället blir det en snabb en kilometerspromenad, försöker hinna med att träna imorn istället. Känns så sjukt dåligt att ha fuskat de två första dagarna, men det är ju främst av tidsbrist och av att man lär ta vad som ges. Idag har jag druckit tre glas läsk, AJAJ! Springaspringaspringa!
Jag har undantag i matreglerna, ska skriva dem en annan gång tänkte jag, nu vill jag sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0