Eclipse!

Igår vaknade jag alldeles febrig och trött, men det gjorde detsamma. Åkte in till Avesta med syskon innan jag ruschade in till Sala för att möta Klara och åka buss till Västerås.
Där gick vi runt ett tag, köpte present till Linda bl. a. Sen såg vi, äntligen, Eclipse.

Har så sjukt mycket att säga om den, men då avslöjar jag väl allt, haha. Men i alla fall, det är allvarligt talat den bästa filmen hittills i twilight-sagan. Den blev aldrig tråkig, det hände saker precis hela tiden och man blev verkligen medryckt av precis allt. Kanon!
Men det bästa var ändå Taylor Lautner och Robert Pattinson...
Det bör väl tilläggas att jag kan vara partisk eftersom att Eclipse är min favorit även av böckerna, men i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0