Znark.

Åh, jag är så trött att ögonen ramlar ihop på mig!

Imorse gick jag upp astidigt (elva) och drog och hämtade Burris, och sen vidare till Linda. Det lät som att det var världens omväg, men det är väl bara ungefär 100m extra eller så. I alla fall, ska försöka att hålla mig till ämnet. Väl där så lekte vi ute i snön, vilket var dagens helt klart bästa. Spelade spel gjorde vi också, och jag lovar att Burris på något sätt fuskar i Blokus. På något sätt som jag inte har luskat ut än, men det kommer! 
Hade i alla fall kul som vanligt, eventuellt lägger jag in bilder i det här inlägget senare, får se.

Sålänge räcker nog dessa;



Sitter och skrattar för mig själv just nu. Dags att sova kanske?
Kollade förresten nyss på Pirates of the Carribean; The Curse of the Black Pearl, och det är sjukt hur jag alltid lyckas somna i den lilla snutten som jag sitter och väntar på i resten av filmen. Varenda gång!

GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Linda

vi ska ta reda på hur hon fuskar ;) haha

nästa gång vinner vi! godnatt min käre polly! :D<3

2010-01-05 @ 02:21:27
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0