hio.


Monsters - Funeral for a Friend

Sitter och sjunger med till denna underbara låt just nu. Låter dock inte så vackert, haha :) Men sånt tar jag med en nypa salt!
 Idag ska inte jag göra någonting alls, inget av värde i alla fall. Ska nog bara läsa, skriva och fortsätta på min modell av muminhuset. Det känns lite nördigt att göra det, men det är bra om man behöver klara upp något i huvudet.

Sen blir det väl antagligen att kolla på film eller spela spel med mina systrar ikväll. Kanske inte vad alla anser vara en lyckad lördagskväll, men det behövs ibland. Kanske blir att ringa "någon" också, får välan se. Jaja, nu ska jag göra något vettigt!

Moget D, väldigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0