Gwihi!

Haha, idag var en bra dag med inslag av panik. Hur ofta händer det liksom?

En lugn förmiddag som blev till kaos när jag och Wicky skulle äta. Alla glodde, mycket folk och nervositet/panik var bara förnamnet. Vet inte riktigt hur länge vi satt och ruttnade i den där jäkla matsalen, haha. Att sen ta sig genom kafeterian utan kaos var det ju bara att glömma, men det var inte så farligt. Om man räknar bort två-tre personer därifrån också. Kul var det i alla fall, nu i efterhand.
  Blev ett oväntat besök hos Burris också, det var ju trots allt fredag. Så det blev te, se när Burris smälte, och sedan bussen hem där man stötte på Linda. Inte så tokigt!
Träffade även Emma, om än bara för en timme eller så. Tänk vad roligt det vore om hon skulle gå i våran klass. Det skulle vara awesome! Men tyvärr. Någon måste ju klippa hår också. Men det vore kul!

Jag tror att jag har skrivit det här förut, men jag skriver det igen; Burris familj är så jäkla härlig! Det är ju så att man blir avundsjuk ibland, en bunt riktigt trevliga människor. 

Dagens citat:
 - Nej, du har ju som *namn*! (Wicky-blick) Nej, förlåt...

En Wickyblick är för övrigt en *åhnej,gjordejagjustdetdär*-blick. :D

Kommentarer
Postat av: Linda

det var en trevlig tur hem :D <3

2010-02-06 @ 10:14:14
Postat av: din tokiga fredagskompis :D

Haha, det var så himla pinsammt, men det var lätt den bästa fredagen i skolan på länge! :D

För det är ju typ inte varje dag man springer runt med brickor och skedar (och de började med att vi stod och funderade på om vi skulle ha soppa eller inte, du tog typ upp sleven, satte ner den, tog upp den osv., haha), sen när vi irrade omkring vid borden för att välja det bästa och alla, verkligen alla glodde, sen alla pojkarna våra i matsalen och cafeterian :D tänk om alla fredagar var så härliga! men det bästa var ju i matsalen med din kära tabasco! ;)

jag trodde jag skulle dö av skratt när du fick reda på att han var på väg mot bordet bakom oss :D

btw, det gjorde ju inte saken bättre av att vi skulle försöka äta wraps :P

Luggen var ett typiskt exempel för hur mycket vi gjorde bort oss då! :D

haha, älskar mina blickar ;)

2010-02-06 @ 11:51:28
Postat av: J.

Ja, det kan man lugnt säga att det var, pinsamt och bäst! :D

Så jäkla dumt det måste ha sett ut när vi stod där och velade, och sen att vi faktiskt valde det värsta bordet av alla ändå blev ju bara ännu roligare!

Och glöm nu inte lilla Senap som höll på att vrida nacken ur led för att kunna kika lite på dig, hihi :D Eller äcklet i kafeterian, det var väl myysigt, va? ;)

Haha, jag fick ju megapanik, dumma han! Och jag tänker då ALDRIG mer äta wraps i skolan, det går fan inte :P

Shit alltså, vilken dag! Vi får se till att ha lika roligt jämt, så ska nog tysken få sig en känga också ;)

2010-02-06 @ 13:04:00
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Linda

haha jo :D<3 nöten linda :P haha

vi får peppa varandra! :D håller på att sortera

nu, det går framåt har dansbandsmusiken :D haha

2010-02-06 @ 14:23:43
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Smälte som en glass i solsken!

2010-02-08 @ 17:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0