18.

Idag skulle jag plugga matte. Jomenvisst liksom...

Jag har kommit på en sak. Jag gillar att gå i skolan, ibland. Idag gjorde jag inte det, inte riktigt. Jag lyckades faila stenhårt på en fysiklab av rent slarv, och sen kom jag på att jag inte gillar skolan. Så jag satt och idiotförklarade mig själv resten av lektionen. Men jag hade rätt en gång. En gång på en lektion, höhö. Duktigt.
 Tog en promenad med bästa idag. Har inte sett henne på en vecka eftersom att hon har praktik, så det blev mycket prat. Det är i princip vad som har hänt idag. Om man inte räknar skolan förstås. Men där har vi bara gjort bort oss och skrattat ändå, så det finns inte så mycket att säga. Förutom att Klara är kär i en isbjörn, höhö.

Annars är jag väldigt trött just nu (igen) och jag kommer inte att göra bra ifrån mig alls på svenskaprovet imorn. Happyface!

Dagens citat:
 - Min blåsa är så HÄR stor!

Och imorn kommer att bli en bra dag. För det har jag bestämt mig för, och alla säger att en positiv inställning förändrar saker. Så upp till bevis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0