Va?

Sitter just nu hos kusin och skriver massa konstigt medans hon och Milla hämtar folk. Så, ehm, ja.
Har även feber sen den 23:e, sjuk hela julen. Bajs på det!
Min jul var bra, och jag kommer att börja blogga igen snart.
Just nu är dock att bli frisk det viktigaste. Jag har inte varit ordentligt frisk sen innan grottorna, alltså sent oktober. Så nu börjar jag få nog, känns som att jag måste ta det lugnt ett tag. Så det är vad jag planerar att göra. Ända fram till nyår. Det låter liksom längre än vad det är.
Vill ju jättegärna åka på RÅM, men alltså, ja. Jag vill inte åka dit och ha 39 graders feber och en hosta från helvetet. Så vi får väl se.
Låten är bra för övrigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kind of måste åka på RÅM!!!



eller nej, du måste inte men.



(jo)

2010-12-30 @ 14:40:47
Postat av: G

//G

2010-12-30 @ 14:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0