obegripligt inlägg. typ.

Magknip!

Städat hela dagen idag, men nu är huset rent och eh.. fint? Allt utom mitt rum, men det talar vi lågt om. Börjar nästan få lite julkänsla nu när allt städande är klart, men det hinner nog försvinna. Så sjukt lite tid kvar nu! Massor kvar att göra ändå. B-ordet på det!

Dessutom tror jag nog aldrig att jag kommer bli frisk. Har vart sjuk till och från i flera veckor nu, men blir aldrig riktigt frisk, alltid krasslig. Börjar bli lite trött på det just nu.
Är dessutom sjukt förbannad på grisarna som skickade brev till mig idag. Men jaja. Tror inte dom fattar hur jobbigt det är när det är såhär nära allt händer. Moving on.

Spelade spel med familjen en stund, därav magknipet. Skulle ha läst en bok till svenskan, men alltså... jag har redan tagit jullov. Så det får vara!
Gjorde en deal med mor, sova innan ett. Så godnatt!




Kommentarer
Postat av: lindis

sötnos! :D <3

2010-12-21 @ 15:44:14
Postat av: mikaela

najs blogg du har :D

kolla gärna in mina teckningar som jag gjort på bloggen, hare bra!

2010-12-21 @ 22:20:52
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0