Tillbaka!

Utvilad. Det är ett ord som beskriver mig ganska bra just nu.

Kommer sakta ta mig tillbaka till bloggandet, har saknat det litegrann. Men det var behövligt, hade lessnat ur på i princip allt som hade med det att göra, men nu är suget och inspirationen tillbaks igen!

Om fem dagar är det jul, men än har jag ingen julkänsla. Ska läsa lite juldikter ikväll på spikkudden så får vi se. Kanske ska kolla på Disney's En julsaga ikväll också. Min favorit! Riktigt fin, även om jag, såklart, gråter. PMS gör i och för sig inte saken bättre.

Men det tar vi inget extra för!
Det säger folk i min släkt alltid. Diskuterade det med mor min idag. Att vissa människor använder vissa uttryck konstant medans andra inte hört talas om det. Kan uppstå vissa intressanta situationer.
 "Det torkar när hö torkar". Lilla morfar, som jag saknar dig. Särskilt såhär nära jul, när du skulle fyllt 80 i onsdags. Hoppas du har det bra. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0