Städar som aldrig förr!

Städastädastäda!

Det känns som att jag inte gjort annat på flera veckor, men det har jag ju... Idag är sista chansen för mitt projekt, ni vet det där om att städa mitt rum... Är faktiskt nästan snart klar nu, har bara småplock och rensningar kvar nu. Härligt!

Imorn blir det till att städa resten av huset tills på fredag. Då blir det party, haha!
På torsdag är det körkortskurs också, så det är lite småstressigt nu. Men det är på något sätt kul.

Måste även boka möte med rektorn, fel på mitt schema. Eller ja, fel, jag måste prata om att lägga till ämnen och försöka ordna så att jag får läsa Latin. Annars blir det ju inte roligt, och då är det nästan så att jag funderar på att byta skola. Jag ska lära mig så mycket som möjligt, och då jäklar ska jag läsa latin, haha! :D

Tänkte uppdatera er om min träning sen, men sen kom jag på att det kanske inte är så kul att läsa om?
Vi får se!

Kommentarer
Postat av: aww - gotlänning

tack så jättemkt:d



jag har det billigaste capot som finns ;)

kostar ca 80 tror jag :P <

2010-08-10 @ 18:58:50
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: lindis

då kan du fortsätta hos mig :D haha

ska försöka städa imorn, annars får du bita mig i örat! lova :D hahah

2010-08-10 @ 21:14:15
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: aww - gotlänning

de är jätte bra faktist :)

2010-08-10 @ 22:15:17
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0