"...och han får ALDRIG skäll!"

Härlig dag!

Igårkväll kom Burris hit, vi löste Rubik's kub och såg på M.A.S.H, som de två töntarna vi är. Även om Burris egentligen borde sprungit runt och gjort statistiska undersökningar istället. Och vi är ju inte svurna fiender heller.

Imorse vaknade jag av en massa tjat, haha. Jävla sätt, den där Kajsa! Spela kort, misshandel inkluderad och prata massor mer innan det var dags för Burris att bli hemskjutsad, och för mig att åka till Klara!
Först var jag med henne på hennes jobb, riktigt intressant! Höll dock på att inte hitta in först, haha... Annars gjorde vi inget fast vi gjorde massa om ni fattar... Vi var barnvakt åt en söt bebis, pratade, hon skjutsade mig (o)lagligt på cykel och vi kollade på 10 orsaker att hata dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0