Mupparna två.

Idag har jag träffat mina mysigaste muppar för första gången på jättelänge!

Började med att Burris ringde på morgonen, precis efter frukost, och sa att de kunde hämta mig om 20 minuter ungefär. Jag tackade gärna ja till skjutsen, la på, och sen slog kuggarna i hjärnan igång. Jävlar, 20 minuter?! Jag har inte ens duschat! Så det fick bli till att skynda sig allt vad man kunde...

Väl hemma hos Burris dröjde det inte länge innan fru Andersson kom. Vi pratade och tittade i Burris fotoalbum. Då fick vi nån form av pysselfeber både jag och Linda tror jag... Har redan skickat efter bilder, haha!
Vi spelade även Blokus vilket jag självklart vann flest gånger (haha) och promenerade lite. Hade supertrevligt som vanligt.

Tack för en härlig dag tjejer!


Kommentarer
Postat av: lindis

mysiga stunder med er muppar :D<3

pyssel febern slog mig också haha :D

2010-08-18 @ 08:17:33
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0