Millenium.

Kvällen blev inte fullt lika värdelös som jag trodde.

Först tog jag en promenad med Linn, var längesen nu så vi hade mycket att prata om. Det är bara synd att det skulle börja regna mitt i alltihop!
Sen räddade mamma kvällen. Min mamma är inte direkt någon som brukar vilja se på film. Det ska pausas hit och dit, hon tittar nästan aldrig klart, osv. Men ikväll fick jag henne att sitta nästan helt still i 7,5 timmar! Vi såg hela Millenium-triologin i sträck, med en kisspaus i varje film och en emellan dem. Jag har inte sett filmerna förut, men jag tyckte att de var väldigt bra faktiskt. Jag hade förväntat mig att de skulle vara sämre utifrån vad jag har hört, men de var spännande! Och väldigt vidriga på samma gång..

Tummen upp!



Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0