:)

Är så sjukt trött att jag inte kan uppdatera ordentligt ens en gång...

Mamma fyller som sagt år idag, så vi har firat henne hela dagen, med släktbesök osv. Har bland annat planerat min kusins bröllop, haha! Vilken röra är det enda jag säger..
Nu ikväll har vi spelat spel, jag vann så jag är nöjd, haha.

Imorn blir det upp ganska tidigt, ska till optikern. Till Sala. På ett lov. Yippie. Haha, jag älskar Sala! Men eftersom att jag inte kan sova halva dagen så blir det lite Mumin och sen sängen för min del!

Godnatt alla glada :)


Kommentarer
Postat av: lindis

de är himlans gott! :D har pratat me burran, hon jobba i veckan, hon kunde på kvällarna eller till helgen :)

2010-08-09 @ 08:57:53
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0