Fredag.

Fredag. Två dagar kvar på lovet.
 Idag har jag för första gången på hela lovet gjort absolut ingenting. Jag börjar bli förkyld igen, och trött har jag vart. Men det har samtidigt varit skönt, EN dag ledig dör man ju inte av. Och vadå, jag har hunnit med massor ac saker som man inte hinner annars. Typ kolla på DisneyChannel, det är sånt man borde få tid till för att göra livet lite ljusare. 

Men ja, igår hade jag och Linn en toppenkväll, åt thaimat, kollade på Supersugen och Reign Over Me, pratade, var helt skumma i huvudet (som vanligt) och höll på. Var jättemysigt, och ska göras om!

Nu ska jag strax ner till Linn en stund igen, men blir nog inte lika sent som vanligt i alla fall, känner mig inte lika pigg som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0