Människor!

Sjukt bra dag, allvarligt.

Gick till skolan, kunde dock inte vara seriös pga att jag har haft så jävla tråkigt alla andra dagar den här veckan, men det gör inget. Träffade människor, en trevlig art, i alla fall vissa exemplar. Inget av de trevliga exemplaren hade dock berättat att vi hade svenskaprov, ett minus i kanten kan man säga!
 Efter skolan bar det iväg till Gabriellas hus (som jag glömde rakställa i alla skrattkramper) där vi var allmänt störda. Fikade för att Klara har fyllt år (och för att vi ville), spelade spel som jag ägde på när Burris inte gjorde det och bara var konstiga.

Och nu ni... Nu ska ni allt få höra, fick världens förolämpning av Burris idag. Vi satt och spelade spel, och då slänger hon ur sig den här kommentaren;
 - Ditt hår ser precis ut som glassen vi åt nyss!

Okej, var väl rätt kul och så. Då satte jag på mig luvan, vilket i sin tur ledde till att jag sen gnällde över att mitt hår var elektriskt. Då säger hon (skitnöjt), och det här lär bli dagens citat;
 - Electric Banana Split!


Kommentarer
Postat av: lindis

hahahha :D burris kan hon ;)

2010-04-17 @ 12:53:42
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0