Uppdateringstjosan.

Har precis kommit in från en promenad med min bästa, hade jättekul som vanligt!
Ska ner till henne om 20 minuter igen, men tänkte uppdatera bloggen emellan. Och kolla facebook. Vadå nörd?!

 Nej, men idag har inte så mycket hänt. Var tvungen att träffa någon jag inte tycker om, och sen in till stan med Milla. Det kliade i fingrarna som fan, för när man väl måste spara pengar hittar man asmycket som man vill köpa. En aning typiskt. Men ska se om jag inte kan lösa det på något vis. Jag gillar när andra människor har skuldkänslor ibland. 
 Men ja, när jag kom hem så beställde jag kläder istället. Så bra gick det liksom... Men nu har jag i alla fall snart nya skor, äntligen!

Imorn skulle jag ha klippt mig, men leker med Burris och Linda istället. Det är ju liksom inte lika läskigt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi kan vara läskiga tillsammans vi 3! :D <3

2010-04-07 @ 12:23:00
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0