Dravvel och glädje.

Vilken kväll!

Linn kom över, vi hade kul och det blev dravvel. Det hela slutade i alla fall bättre än vad jag hade trott att det skulle kunnat i början, och jag är glad för Linns skull. Trots allt som blev så är jag ändå fortfarande lite smått rörd över allting. Och glad.
Är lite glad för min egen skull också, även fast jag känner mig elak. Men han tog det nog inte så dåligt ändå.

Men a, jag är astrött. Så jag finner ingen anledning till att vara uppe längre. Fåglarna kvittrar redan, nackdel med våren.

Jag har bara en sak till att säga:
 Linn, jag håller tummarna för er! Ni är sjukligt söta tillsammans och det verkar vara en toppenkille, tror ni kan ta er igenom det mesta tillsammans.

Dagens citat:
 - Nä, just ja. Jag skickade ju inget...

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ibland är jag lite nyfiken.

2010-04-03 @ 16:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0