1 April.

Jag hatar första april. Av hela mitt hjärta.

Nej, men seriöst. Började dagen med att Linda lurade mig, för det var inte en enda ekorre utanför fönstret. Men då kunde jag ju åtminstone skylla på att det var morgon. Men när Klara sen skickade nåt jävla sms och gav mig en hjärtattack så fick jag nog. Så vad gör man då, när man blir sur och skrattig på 1 april?
 Jo, man lurar sin bästa vän. Inte visste jag att hon skulle ta det så som hon gjorde, men det var gulligt tycker jag :) Fick ett ganska argt telefonsamtal på franskan, men ändå. Det var det värt!
 Sen var det inte-jobba-dags på fysiken. Så vi kastade bollar istället. Och smällde ballonger. Inte med flit alltså, med ballongen. Men ändå.

Ensamma hemma är vi också. Och vi har fått LOV!
Så roligt folk får höra av sig innan hela lovet ryker :D

Dagens citat:
 - Duuuuuu.... du din jävel...! *skrattar*

Kommentarer
Postat av: Lindis

jag kan luras jag :D hihi. Själv klarade jag dagen utan att bli lurad, däremot lurade jag några, checka facebook ^^ haha, Underbart med lov!!:D:D

2010-04-01 @ 20:13:50
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0