Skolfoto.

Den här veckan har flytit på ganska bra, har dock inte använt datorn på jag vet inte hur länge. Just nu sitter jag och läser om orbitaler, våran kemi-lärare vill att vi begår kollektivt självmord.

I onsdags hade vi skolfoto. Mardröm, jag avskyr det. Först ska man rada upp sig och stå obehagligt nära människor som man inte känner. Som att inte det vore nog ska man dessutom stå och fejka ett léende. Och sedan ska man ta direktiv om hur man ska sitta på en stol och se glad ut medan en främling knäpper kort och säger till dig att dra bort luggen. Inte alls en höjdare.
Och jag tror aldrig att jag har blivit nöjd med ett skolkort. Men det är säkert bara jag.

Dagen i övrigt har varit ganska lugn. Höjdpunkten var att en utbytesstudent som går i våran klass lärde oss några fraser på estländska. Riktigt skoj faktiskt :)
Sen vart det hem och plugga, och nu blir det till att sova. För jag är trött som ett as.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0