Förvänta er inte alltför mycket.

Ni får lov att ha ganska låga förväntningar om uppdateringar på bloggen ett tag framöver, jag måste komma in i någon sorts rutin där datorn också kommer med. Det gör den inte riktigt nu eftersom att jag är helt slutkörd om dagarna när jag kommer hem. Sen ska man ju hinna läsa in sig lite i ämnena och sådär innan man riktigt har tid för annat. Kommer att ändra en hel del i bloggen senare, både innehåll och annat.

Idag i skolan var det ganska värdelöst. Det enda positiva var att jag kom hem redan klockan tre eftersom att Linn hade skjuss :) Hade mäte om individuella val och så, men det sög. Finns inget som jag vill läsa eller kommer att ha nytta av senare. Men jag funderar på Grafisk kommunikation eftersom att allt annat sög. Ska också kolla om jag kan läsa programhantering på sidan av, men det löser jag sen.
 Efter skolan så tvingade mamma med mig på ett föräldramöte som var helt värdelöst, följde inte med in i klassrummet sen eftersom att min klassföreståndare inte är min favoritmänniska precis. Mamma kollade i alla fall upp om det finns möjlighet att läsa kurser på sidan av, men det "avrådde" dem oss från. För de trodde inte att vi skulle klara av det. Jag kan säga så här, med schemat vi har nu så kommer jag att hoppa av inom ett halvår. Jag måste läsa fler ämnen för att orka, så är det. Men jag ska prata med SYV, annars får jag väl helt enkelt byta skola, blir drygt men vem vet. Det kanske är värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0