The Scientist.

Tre timmars gitarrträning gav resultat; jag kan nu, helt ärligt, säga att jag nästan har lärt mig The Scientist av Coldplay, i rätt tempo och allt. Det var sjukt skoj, har även lärt mig början på My Heroine med Silverstein. Erkänn lite duktigt? :)
Finns många låtar som jag vill lära mig, och de här två är med på listan. Så nu är det bara cirka 100 låtar kvar.

Nu belönar jag mig, och mina fingrar, med att ligga och käka cashewnötter och snart blir det promenad. Är ju så härligt mörkt ute!
För övrigt har jag stora funderingar på att börja spela fotboll igen. Det är ju så roligt, tycker i alla fall jag. Men den här gången blir det i ett annat lag än Västerfärnebo. Fast jag vill ju inte börja själv.. Liiinda? (A)
Då slipper jag ju dilemmat med en eftermiddagsaktivitet, och får röra på mig på ett roligt sätt. Men vi får väl se hur allt artar sig.

Nu ska strax sova, efter promenaden. Kanske ska jag läsa en snutt också, vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: Linda

du är duktig! :D ja är på :D haha

vill också promenera i mörker, vi göre

på lovet? :D

2009-10-10 @ 23:38:12
Postat av: Linda

låter riktigt bra! :D

kommer bli asmys! :D

2009-10-10 @ 23:40:32
Postat av: Linda

det ska jag göra :D

nästa gång ja går upp ^^ hihi

2009-10-11 @ 13:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0