Sentimentalitet.

Åh, har precis kollat på Ghost (tack för tipset Linda!). Jag blir ju alldeles sentimental av kärleksfilmer annars, men idag var det extremt. Bölade på slutet, det är ju en fin historia. Och sen är det ju extra sorgligt att veta att han faktiskt har dött.

Linn var över en snabbis också, vi gjorde en underbar upptäckt :) De som förtjänar att veta får göra det sen, inget jag skriver här. Annars har dagen varit bra, har gjort en ny bloggheader, men den är för somrig för att använda. Istället blir det en ny imorgon. Nu vart det ett sånt här tråkigt inlägg igen, men jag kände att jag var tvungen, haha.

Jag har förresten gjort bort mig. Millas nya pojkvän är här i helgen, och jag skulle gå ner i entrén och tända åt Linn som var påväg. Då hörde jag att det klickade så där ofantligt mycket, högt och regelbundet. Jag var stensäker på att det var en råtta och fick lite halvpanik. Så jag ropar först på Milla, övertalar henne om att det är en råtta och frågar om han är rädd för sånna. Han kommer ner, och vet ni vad det var som lät? Golvvärmen. Jag trodde att jag skulle dö där ett tag..

Men jag kan i alla fall laga köttbullar, eller hur Milla? ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

varsegod! :D den är grymt fin, satt också å grät

där på slutet, älskar den låten i filmen :)

2009-10-04 @ 10:00:07
Postat av: Milla

BORTGJORD! :D

jag kan visst.

2009-10-04 @ 20:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0