Lalala.

Fortfarande inget internet på min dator, så det här inlägget blir nog ganska värdelöst.

Idag har jag;
konstaterat att vissa är helt utan smak
förstått att min väska inte är en fin hatt
känt mig oerhört tom
haft ruggigt skoj
flummat bort en hel svenska-lektion
kommit på att jag är utrotningshotad
planerat morgondagen, eller ja, vi försökte i alla fall...

Eh ja. Ungefär så ser väl alla mina dagar ut i och för sig, men det är inte varje dag man får reda på att man är utrotningshotad. Sen har jag städat också, dagens höjdpunkt! Eller inte. Imorn kommer Klara och Wicky hit, så ska vi laga mat. Innan dess ska vi handla. Det blir väl en sörja, men huvudsaken är att man har roligt under tiden så...
Jag har matteprov imorgon också, men inte har jag pluggat. Fy på mig! Blir väl uppe en stund och fibblar med det, men jag är trött. Och min hjärna är tröttare.
Skolkatalogen har kommit! En sida är väldigt vältittad ;) Hittade även lite annat att kolla på. Jag ser ut som en platt, tjock, apa och det är väl inte det roligaste. Sne käft har jag också för den som bryr sig. Men man kan inte vara nöjd med allt. Eller nåt.

Nu borde jag plugga matte, annars blir jag inget glad när jag får mitt betyg.

Kommentarer
Postat av: Linda

älska mat!:D

2009-10-23 @ 09:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0