Kasst.

Vill inte vara hemma längre, snart drar jag långt åt helvete härifrån.

Träffade nyss bästa, fy vad jag skrattade. Har faktiskt ont i magen. Men hade nog inte förväntat mig annat.
Ska sova hos henne imorgon och så, det blir kanon!
Jag tänkte skriva ett vettigt inlägg här, men jag är för det första omänskligt trött, för det andra är jag fortfarande väldigt arg och för det tredje så tror jag inte att det vettiga skulle verka vettigt just nu.

Menmen, snart är det skola igen. Förut ville jag inte ha lov, nu vill jag inte ha skola. Eller jo, för att glo på folk och träffa alla sjuka människor igen, men inte resten. Och jag känner på mig att jag kommer att bli grymt äcklad av vissa saker också, menmen. Jag vill i alla fall inte, det var dit jag ville komma. Har franskaprov också, usch! Hemskt när man inte vet hur nya läraren lägger upp proven. Sen kanske vi får tillbaka matteprovet också. I sånna fall blir jag blind ett tag.

Voffvoff! :D


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

vilket roligt bloggnamn du har :) tummen upp för det!

2009-11-01 @ 13:07:36
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0