Humhum.

Min mobil fungerar inte riktigt som den ska, så om jag inte svarar på sms så är det den ni ska bli arga på.
Fungerar till och från i alla fall. Great.

Gårdagen tänker jag inte prata mycket om, eftersom att den (precis som dagen innan) bara kan beskrivas med ett ord; Bortgjord.
Fast jag börjar vänja mig nu, gör ju bort mig varenda dag känns det som.

Jag vill ha mer fritid. Man hinner ju ingenting på eftermiddagen när man kommer hem, för swosch säger det och sen är klockan 23.45 och man inser att man nog borde göra klart matten. Eller det kanske bara är jag? I vilket fall som helst är det grymt irriterande att man inte har tid med allt man vill. Idag till exempel fick jag välja mellan promenad eller träffa Linn. Valde det senare, bra val tycker jag!
Två dagar kvar innan höstlovet, på gott och ont. Det jag längtar mest efter är en riktigt lång sovmorgon! Det skulle väl inte sitta fel? Nu blev jag trött också.
Men i alla fall, blir inget Placebo för mig, kan inte ta ledigt en fredag. Fungerar inte med schema och annat, lite trist är det väl, men man får väl tänka att man får mer pengar över till annat nu. Om man ska vara positiv. Sen är det ju Winnerbäck också, och sen kanske Marionette. Men jag tvivlar på det eftersom att det också är fel dag. Men man har ALLTID tid för Winnerbäck.

Skulle gärna skriva ett intressantare inlägg, har ett par på lager nu, men jag sitter vid mammas dator för tillfället. Det är sjuuuukt stora ikoner och sånt på den här datorn, nästan så att man blir snurrig faktiskt. Men ja, vettiga inlägg kommer alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0