Gah!

Vet inte om det här kommer att vara särskilt sammanhängande, är lite nipprig för tillfället.

Idag är dag nr 2 på min inte-svära-period, har gått åt skogen kan jag säga. Det är ju liksom en vana som är svår att bryta, menmen. En massa knäppa grejer ska vi göra, det blir garanterat roligt :D

Var med Linda och Burris idag, behöver jag nämna att vi hade skoj? :)
Laga mat och flamsa, vara allmänt knäppa och diskutera. En mycket bra dag med andra ord.
Satt ju i skolan med Gabriella och väntade i flera timmar också, hade mycket skoj. Hon är så härlig den människan!

Dagens citat är HELT KLART:
"Jag lovar han kommer om du gör det!"



Kommer ett seriösare inlägg imorn, nu lär jag sova om jag ska överleva xD

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah snygg bild! den bästa kombinationen :D <3

galet kul! :D

2009-10-03 @ 16:58:46
Postat av: Gabriella

haha, det var länge sen jag skrattade så mkt XD mycket mysigt :D

2009-10-05 @ 10:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0