Fredagkväll.

"Nu mår jag så dåligt att det börjar bli intressant"
Ingmar Bergman

Kort om dagen;
Regn, försov mig, rosa paraply, syslöjd, matteprov, hem, handla, vara med Linnéa och promenera hem.

Nu ska jag snart hitta på något roligt, kom nyss hem och letar efter något att göra. Kanske ska titta på film eller något, sen kanske jag ska höra av mig till Linn lite, men vi får se :)
Jag är så himla trött! En skolvecka bara svischar förbi, och sen är man helt slut på fredagskvällen. Inte klokt! Sen är man ju slut hela helgen, och har plugg att göra. I alla fall jag. Det enda positiva är att på helgen har jag mer tid att spela gitarr :) Har snart lärt mig en ny låt, men vi får se hur det går. Ska köpa en capo snart också, så att jag kan variera mig lite mer.
Det kanske inte är så kul att läsa om, men det är ungefär det jag har i huvudet just nu. Och det mesta jag har i huvudet som känner för att komma ut hamnar här..

Förresten, så här kan det se ut på syslöjden på en fredagmorgon :D




Kommentarer
Postat av: Linda

vem är snyggingen på bilden ? :D hahah

2009-10-16 @ 20:30:13
Postat av: Linda

forever knäppis :D haha näe inte regn ge mig soool :D hihi

2009-10-16 @ 20:44:36
Postat av: Linda

nej det ska vi inte glömma! :)

3 musketörerna! bääästa :D

2009-10-16 @ 21:27:57
Postat av: Linda

tackar :D hihi. Ja håller med fullt ut, den är

skum men ja gillarn :D ååh ja winnerbäck <3

2009-10-16 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0