En dag som alla andra.

Igår åkte jag till Linda en sväng, mycket knas blev det. Hade väl inte förväntat mig annat heller i och för sig men..
När jag kom hem från Linda drog jag ner till Linn en sväng, ojoj. Tror nog inte att vi ska vara i samma rum ibland men. Kul var det i alla fall, glömde klocka och alltihop. Men ja, kul var det! :D

Idag drog jag och syrrorna ut och fotade en sväng, fast inte så länge. Men det blev lite bilder, men eftersom att det är knas med datorerna så får ni inte se dem.
Sen kollade vi på Snövit. Jag är rädd för häxan, seriöst. Hon är ju förfan asläskig, usch! Förstår inte att små barn får se den där.

Och Obama struntar i miljökonferensen i Köpenhamn som jag har glömt namnet på. Är inte förvånad, men jag blir mer besviken på den där hela tiden. För nog har han tid att hämta sitt oförtjänta Nobelpris. 

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jadu shivin!

usch för häxan, ja gillar blyger :D han är söt!

2009-10-28 @ 17:43:35
Postat av: burris

Va? Ska inte Obama till Cop-15? Finns det något som kan vara viktigare?

2009-10-28 @ 20:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0