Citat.

"Den sista röst man hör innan världen exploderar är experter som säger: Det är tekniskt omöjligt"
Peter Ustinov

Dagen har varit väldigt lugn, var hemma till två eftersom att mamma kunde hämta. Sedan dess har jag bara stickat, skrivit och möglat framför datorn.
I skolan var syslöjden alldeles jätterolig som vanligt, sen vart det knas i huvudet igen så att jag deppade ihop lite. Men det gav med sig fram mot eftermiddagen, utan promenad till och med.
Jag har en väldig lust att lära mig något. Något helt nytt, som piano eller spanska. Kanske till och med att snickra ett hus, bara få lära mig något. Känner att jag behöver något sådant som omväxling just nu, börjar lessna lite på att läsa så få ämnen i skolan (7 teoretiska, 2 praktiska) och jag känner att jag måste få lite omväxling. Ska nog ta upp gitarrspelandet lite igen. Eller kanske leta efter någon rolig eftermiddagskurs? Vi får se.


Kommentarer
Postat av: Linda

självklart det gör vi :D

hihi, de lär vi göra om många gånger :D <3

2009-10-10 @ 17:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0