Bussresa.

Nätter fulla utav mardrömmar och jäkelskap leder ofta till att man blir sömnlös. Sömnlöshet leder ofta till antingen tjurighet eller övertrötthet. Idag blev det det sistnämnda för min del.

Har haft nå så in i bängen roligt idag. Har fått saker gjorda ändå och så, men det vart en hel del skratt. Så kan det ju bli ibland, och ja. Umgås man med de människorna som jag umgås med så blir det bara helt hysteriskt roligt att gå i skolan, det går inte att hjälpa! Känner faktiskt att jag har hamnat i en bra klass, finns ju vissa som stör, det gör det ju alltid. Men jag syftar ju såklart på vår lilla klunga. Vi är inte många, men vi låter som en hel drös av folk ;) Lägger man dessutom till en Burris och/eller en Linda på det så är det ju kört! Tänk om jag hade bytt till samhäll.. blir uttråkad bara av tanken. Nä, NV09 alltså!

Nu sitter jag och stickar. Har inga läxor att göra tills imorgon, har bara syslöjd och biologi :) Syslöjden är nog veckans roligaste lektion, men jag saknar syslöjden man hade med 9A. Saknar faktiskt klassen lite, men som sagt så är min nya klass rolig så det räcker och blir över.

På torsdagar borde det förresten vara olagligt för mig att åka bussen hem! I alla fall om jag är hyperaktiv och det finns mycket roligt folk på bussen. Idag var det först Burris och Wicky, som sedan blev Linnéa och Matilda. Jag har fortfarande ont i kinderna av allting.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket :)

2009-10-08 @ 19:44:32
Postat av: Linda

hahah vi är såklart bäst! :D

haha ja de är köört! xD

2009-10-08 @ 20:49:43
Postat av: Linda

det är asskönt! :D haha javisst! :D

2009-10-09 @ 20:05:53
Postat av: Linda

hihi tacktack! tycker också de blev ett gulligt inlägg :D

2009-10-09 @ 21:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0