Mässa.

Om ändå alla dagar kunde vara som den här, bra folk överallt (jag menar inte 9orna) och man hann ju knappt blinka för alla människor. Var ju mässa idag, vilket i princip innebar att vi skulle laborera (kemi) eller räkna matte. Eller det som var allra roligast; springa omkring. Vi sprang mest runt, men det var ju så kul!
Aja, laborationen ska vi inte tala så högt om. Jag är inte så himla bra på sånt där, drällde saltsyra över en skitstor bricka och tvingade stackars Gabriella att torka upp. För det var ju massa folk där... Menmen. Jag och Wicky skulle ju räkna matte också. Eller inte.

 Aja, bortser man från ett litet (eller?) undantag så var dagen helt sjukt kul. Har dock inte bestämt hur stort undantaget är.

Låt mig bara vara?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0