KG

Kom nyss hem från Klara. Dagen var KAOS, men på ett mycket bra sätt!
Började på morgonen med att vi skulle gå av bussen på ett annat ställe än vanligt, folk tittade ju en aning mycket. Sen på lunchen höll vi på att göra något bra, men så bidde det inte. Men nästa gång, då jäklar! :)
Gick dock förbi trevligt folk ett antal gånger, det var väl inte helt fel.
Efter sista lektionen (kan fortfarande inte släppa att våran lärare lyckades vara rolig. Det är liksom en på miljonen.) så skulle vi kuta och handla, sen tillbaka, blev rätt bråttom. Men det var ju kul åtminstone. Sen åkte vi (som förövrigt innefattar Klara, Gabriella och jag) hem till Klara.
Så jäkla kul, nostalgitripp för sjutton! Gammal musik och annat liksom. Och vi kan inte vara på samma ställe ibland, så är det bara...

Men ja, apkul var det i alla fall, nu är jag trött som en gnu. Men jag måste kolla på film.
Anyways, hejdå, godnatt, au revoir, palla

(och jag vet att ni älskar när jag berättar halva historier. och inte har något sammanhang. och är trött.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0