Slut.

Finns inte ord för att beskriva hur bra den här helgen var.
Sov hos bästa, så jäkla roligt! Bäst på hela lovet tror jag nästan :D
Musik, glo på film och skratta mer än någon annan kan. Typiskt oss, men vi är ju bäst så..




Men nu är lovet slut. Jag vill verkligen inte till skolan i morgon. Okej, kul att träffa allt trevligt folk igen, men resten då? Läxor, prov, otrevligt folk och så vidare. Jag har ingen lust alls faktiskt. Jag vill egentligen bara sova, strunta i allt och göra ingenting. Men då kommer man ingenvart, så det är lika bra att bita ihop. För det är ju kul när man väl är i skolan, det är att ta sig dit bara.
Jag borde verkligen plugga nu, men istället sitter jag och redigerar bilder från photoshooten i onsdags (eller var det tisdags?) som jag tänkte visa sen.

Menmen, måste ju säga att hela lovet har vart sjukt mycket bättre än jag trodde att det skulle bli, så tack alla folk :)


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

svar: vad härligt :D för ca 1 ½ år sedan gjorde jag detsamma, och jag mådde prima :) sen började jag må dåligt, och det gick ut på matförhållandet osv.. men nu är jag redo att faktiskt ta tag i mitt liv ordentligt igen! :D

2009-11-01 @ 18:06:37
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

svar: tack så mycket hörru! :)

2009-11-01 @ 18:16:07
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack själv hörru! :D

2009-11-01 @ 18:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0