Bort.

Ångest. Vill ha imorgon, ändå inte. Blir galen på mitt "humör", blir alltid såhär.

Just nu sitter jag och önskar mig bort. Önskar mig bort till något ställe där det inte existerar ångest, där någon kan ta bort det lilla som gör ont. Det som kan förstöra en hel dag. Det som får en att ligga vaken halva nätterna och tänka. Alla ovälkomna känslor som gör en så glad på samma gång som man blir så olycklig. All ovisshet, alla "regler", alla krav. All stress, alla tankar, alla ord som man inte vill höra. Uppvaknanden som inte behövdes, saknader som inte borde finnas. Bort med allt negativt, allt måste vara positivt. Bort med allt, alla människor, alla saker, allting.
 

Lyssnar på musik och funderar på att baka. Men jag vet inte hur det blir med det, eftersom att jag fortfarande har ont i ryggen. New Moon imorn, hoppas att den är bättre än vad folk säger. Och att de håller sig någorlunda till boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0