Tiden räcker inte till!

Bloggen hinns knappt med längre, sorgligt och sant.
Jag har sexton skoluppgifter jag måste göra på två veckor för att klara mina betyg (målen till mina betyg), vilket inte är det lättaste. Så därför hamnar bloggen i kläm, men så fort jag har tid så skriver jag en snutt :)

Den här veckan har jag bara vart i skolan två dagar, sen har vi haft lov. Tyvärr tror jag att jag har inflammation i bihålorna och mitt huvud känns som att det är 50kg tungt. Om det inte går över får mamma boka en läkartid.. Men annars blir det till att plugga och hjälpa mamma lite under de här dagarna, mest plugg.
 Jag är ledsen om mina vänner kommer i kläm de också, men jag lovar att jag tar igen det i sommar :)

Jag har två ämnen som jag ska ta upp i bloggen när jag har tid, kanske kan klämma in det ena i morgon, men annars får ni vänta ;)

Just ja! Har ju glömt att skriva en sak!
För någon vecka sen när vi var hos mormor så fick jag hundra dockor moulinégarn av henne! Hur snällt som helst! En docka kostar vanligtvis mellan 12-15;- liksom. På baksidan av bilden (om ni nu orkar kolla) är det gröna och grå skalor.
Tack mormor! :D


Kommentarer
Postat av: jessie

wooosh! 0.o



din mormor är snäll=D

2009-05-22 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0