Tisdag.

Idag har jag i stort sett inte gjort något av värde. Promenerat, glott på Yesman, sett Jasper pingvin och spelat gitarr. Allt med Mini i hasorna. Sen lekte jag med Eddie idag igen, snodde Millas kamera och fotade lite.
 Sen åkte jag och handlade, lite nytt smink vart det. Annars glodde jag på NCIS, House och Christine, alltså noll intressant dag, Lekte nyss lite med chinchillorna och dom var lika söta/dryga som vanligt, och nu lossar de päls, så jag har fullt i näsan. Det är nog det jobbigaste med chinchillor, det och att de är aktiva på natten vilket gör att, i alla fall med mina, man väcks. Fast å andra sidan kanske inte alla chinchillor kastar omkring "möblerna" i buren, leker med varandra genom att knuffa ner varandra från hyllorna etc. Rätt irriterande, fast ändå gulligt. Fast nu ska ju barnen flytta snart, nästan lite sorgligt.. men i alla fall, bäst för Polly..
 Jo, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Har engelska nationella imorn, uppsats, jobbigt läge som fan, men vafan. Finns värre saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0