Jessie :D

Idag var jag och Milla ner till Jessie för att fira att hon fyllde år igår.
Roligt, roligt :D Hon fick lite paket och så..
 Sen har jag inte gjort så mycket.. börjat på en bilduppgift, pluggat so och no och kollat på Wipe-Out och Beck.
Med andra ord; slapphelg som fan! men det har vart skönt ^^

I veckan händer det väl inte så mycket vad jag vet.. ska väl sälja newbody *yey*, plugga och sen får man väl se, kanske hittar på något.

Och lär bara säga en grej också. Fyfan va äcklad jag blev av Beckfilmen idag, så jävla mycket sjuka människor det finns :S creepy som fan..


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

=D vi äger^^ ja, ush ja. (beck) jag HATAR sånna jefvla äkelmänniskor :/



:)<3

2009-03-18 @ 00:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0