Trevligt!

Kul att det är sommarlov och jag är förkyld som ett as -.-'

Igår så hände det inte så mycket under dagen, vi skulle ha åkt till Årsunda, men så vart det inte.
På kvällen gick jag till Linn och umigcks med henne, Linda och Linnéa. Vi hade väldigt trevligt, mycket skratt och tok. Sen kom det några skumma typer, var väl också rätt kul. Jag vet inte, finns väl inte så mycket mer att säga än det, förutom ett självklart citat:

"Nån har spillt på bordet.."

Sen skulle vi sova, men jag vaknade stup i kvarten eftersom att jag frös som en blådåre, men sen lyckades alla slockna kring halv elva också :)

     


Kommentarer
Postat av: Linda

ohja det lär vi :D

haha, jo det är nog så :D

2009-06-15 @ 11:25:37
Postat av: JessieJoystick

prosit? 0.o =)

2009-06-15 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0