Svedboäng.. tror inte det.

Det tänkte jag när jag såg vädret imorse, så jag var hemma istället.
Visst, sista dagen, blabla.. men jag är stressad inför imorgon, ikväll och allting. Somnade dock i soffan och vaknade inte förrän tolv igen. Sen bakade jag en jordgubbspaj, men den stod inne i ugnen för länge, så jag ska köpa nya prylar och baka en ny imorgon..
Träffade Linn en stund också, var väldigt trevligt.
Nu ska jag åka och klippa mig, sen rusha ut till Annikas skolavslutning. Sen skulle jag tydligen komma och göra i ordning nån kärra också. YEY! Vet inte ens om jag ska åka så, men en snabbis lär jag väl hjälpa till. Men ja, palla.

Bilder kommer ikväll eller imorgon, LOVAR :D

Kommentarer
Postat av: Linda

jag kommer och kikar på er imorgon :D

2009-06-11 @ 18:24:54
Postat av: JessieJoystick

oh, ja. fint väder till sommarlovet! -.-'



detlindasa ^^ =D

2009-06-11 @ 19:37:08
URL: http://jessiejoystick.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0