SLÖ!

Det har jag varit idag. Direkt när jag kom hem slängde jag mig i soffan och jag har kollat på dåliga program ända sen dess. Fast nu har jag setat här i typ en halvtimme, ska sova snart.
 Veckan har vart hektisk men kul. Har skrivit upp en massa ämnen att ta upp i bloggen, frågan är väl bara om det finns tid till det. Jag ska i alla fall försöka.

Jag kollade just upp nån dans Milla tycker att vi ska lära oss, typ shuffle. SKITTUFFT! :D Tycker jag i alla fall. Fast med min koordination.. vi får väl se hur tufft (läs: komiskt) det kommer att se ut.. :)

Nu ska jag sova som en stock, fast först ska jag läsa lite.
Imorn blir det att träffa Jessie, och eventuellt Peter och My? Om jag inte fattade fel som vanligt alltså.
Blir mer blogg imorn, jag LOVAR! :D


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

det är ascoolt med shuffle XD vi kommer va så snygga =D :P

2009-06-06 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0